Snooze

Ligger i min säng på Capio och försöker att sova men ännu har jag inte kunnat somna. Känns konstigt att vara tillbaka igen efter två veckor hemma. Men jag har haft en ganska trevlig dag i alla fall. Det har hänt en hel del idag. Fört var jag på Ullared på vägen hit med mamma och pappa, vi var och åt på Ullared och gick runt och kollade lite. Sen har det varit familjesamtal som jag alltid brukar vara nervös för. Sen inflyttning och träffa M och C som bor här i Villan också som är super söta och snälla. Kollat på Maria Wern som jag följer för det är sådan himla bra deckare! Jag har på mig en gosig stor pyjamas som är ny och hur skön som helst. Ligger just nu och är nervös inför morgondagen. Beror på många anledningar. Idag på familjesamtalet satt vi och planerade inför kommande veckor, ett schema hur resten av veckorna kommer se ut. Min tid här går ut den 5 juli. Så snart är det dags att ta eget ansvar själv. Det känns oerhört skönt att få vara mera hemma och känna på livet. Här har man varit instäng i en bubbla sen Augusti när det var sommar och vipps så är det vår nu. Känns som om tiden har stått still även fast jag har varit hemma under både julen och sportlovet.

A ja nu måste jag lägga ifrån mig mobilen annars kommer jag ju aldrig att somna.
God natt på er!
Eller ja god morgon ;)
<3

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Men det verkar vara något fel på mobilbloggen. Men jag lovar snart kommer det bli bättre! Ni får ha en lugn och fin söndag! <3

 


Kommentarer
Postat av: josefines.se

Fin blogg!!



Var jättegärna med i min tävling om att vinna laptopskin här:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



2012-03-27 @ 21:28:21
URL: http://josefines.se
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

kul att du är med i 'veckans favorit' :D kika in ikväll och se om det vart du!

PUSS

2012-03-29 @ 17:06:00
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0