Blogg start?

Jag börjar med ett stort HEJ!
Som ni ser har jag inte bloggat på ett bra tag, om jag kollar tillbaka var det senast i Mars 2013 och det är ju snart Mars 2014! Eftersom att det är sportlov nu så har jag haft god tid till att tänka på lite annat en bara plugg, så då fick jag en impuls, varför inte börja blogga igen? Nu vill jag ha massor jag ideas från er vad ni skulle vilja se i bloggen! Kolla gärna tillbaka i bloggen så kan ni se vad jag bloggat om innan. Jag vill skapa en blogg som är hemtrevlig och glädjespridande att gå in på!
 
Eftersom att det snart är våg så vill jag börja med ett färgsprakande fashion collage!
Det ni kanske inte viste är att mode och kläder inspirerar mig väldigt mycket, om ni läser på min profil kan ni få reda på lite med om varför.
 
Ha en bra dag Alla vänner och njut av dagen!
 
kläderna kommer från http://www.dollskill.com/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0