Färgglada påskägg i det fula dystra vädret.

Hej och god kväll!
Just nu ligger jag i min säng med sprängande huvudverk har haft ont i huvudet hela veckan lite då och då. Har en svullen böld på ena sidan av huvudet. Så troligt vis ska jag in till sjukhuset och kolla det i morgon.

För övrigt idag har jag arbetat och gjort påskägg till en påskbasar som kommer vara på söndag nästa vecka.
Sen har jag gått en promenad i det regniga vädret kollar på en mysig film hemma i soffan och ätit mums mums eller kokosboll eller var man nu säger. Jag älskar verkligen kokosbollar och det var ett tag sedan jag åt det sist!
Inte så värst jobbigt eftersom jag vet att det inte innehåller så mycket ... Men det är allt socker och söt som är jobbigt. Men gott var det i alla fall!

Här får ni se några bilder på påskäggen.
Vad tycks?
Ha en bra kväll! Kram

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj så fina påskägg! Vad duktig du är, på det också! Det kommer nog att uppskattas jättemycket!

Det stora var jättesnyggt!

2012-03-20 @ 21:29:19
URL: http://annamkl.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

åh vad kul att du är med i 'VECKANS FAVORIT'! kika in ikväll och se om det vart du :) PUSSS

2012-03-22 @ 10:12:04
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0