En rosett som förde med sig en dag som man minns.

Hejsan!
Idag har det varit en härlig dag, jag har varit ute på stan kollat i affärer bara gått runt och njutit och luktat på alla parfymer och krämer, och kollat på alla människor som handlar. Gick in på ett café åt lunch med mor och mormor. Sen kom min storebror och hanns flickvän, dom var också i Jönköping för att åka vidare och göra ett dansuppträdande.
Så då kom dom in och vi hade en mysig stund och satt och pratade. Just nu är jag trött och ligger i mormors säng väntar på att maten ska bli färdig och sen blir det att kolla på melodifestivalen. Hoppas det inte blir så dåliga bidrag som förra gången. På måndag åket jag tillbaka till Varberg igen, känns konstigt nu när man varit hemma i 2 veckor. Jag länkar inte så jätte mycket tillbaka. Tycker det är underbart att vara hemma.

Här kommer bild på mitt armband som jag hittade idag på Monki. Jag gillar det!
Ni går ha en fin kväll och ta hand om er!
Kram 💙

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0