Här sitter jag för mig själv vid havet och målar med mina fingrar i sanden.

God eftermiddag!
Igår åkte jag hem med tåget från Varberg. Jag hade en mysig dag med familjen. Vi fikade på café och kollade lite i affärer. Jag blev reelt missnöjd för jag fick en gammal sallad som smakade gäst ush ush och efter det mådde jag illa. Vissa kan nog inte se och lada mat. Jag hade lust att gå fram och klaga och be om pengarna tillbaka för så äckligt var det!
I går fick jag lite baner från min behandlare för att vikten hade pendlat ner. Jag vet inte vad jag ska säga.
Till den roliga sidan, idag har jag varit i stan och hittat mig ett underbart skåp som jag ska ha i mitt rum. Tror det kommer passa jätte bra! Min lillebror köpte sig ett nytt spel till Xbox 360 så nu sitter vi och spelar det ;)

Ni får ha en fin tisdag ♥ kram
Här kommer några bilder som jag har tagit och händelser.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0